– Koker ned til den gode servicen! Fylkesnes Bil, 30, juni 2020

Geir Mikkelson er en travel mann for tiden. Han og de ansatte i Hageland Stord på Heiane har hatt svært god respons siden åpningen, og denne uken hentet han en flunkende ny Peugeot Expert varebil hos Fylkesnes Bil. Hagesenteret er en ekte fagkjede, med høy kompetanse blant de ansatte.

– Vi har truffet noe i det lokale markedet og jeg tror at fagkunnskapen i kjeden er en viktig grunn til det. Hos oss skal man få hjelp av folk som vet hva de snakker om. Det er ikke uten grunn av slagordet vårt er «der kunnskapen gror», sier han.

Hagesenteret har til og med en egen hagedesigner, som hjelper kundene deres med å skape en helhet i hagen.  

Bilselger Kjetil Gundegjerde hjelper kundene våre med valg av bil. Mikkelson har kjørt Peugeot Partner i fem år og går for merket igjen.

– Partner-en har vært fin, men denne gangen trengte jeg en bil med enda bedre plass. Bilene har god kjørekomfort, og det er viktig, sier han

– Jeg er egentlig ikke så interessert i bil men veldig interessert i at ting fungerer, smiler han. Og slik har det vært med Partneren. Jeg har bare fulgt servicene, og ellers ikke hatt noen problemer.  

Mikkelson kjenner godt til Fylkesnes Bil, og velger å handle lokalt igjen.

– Det er viktig for meg å handle lokalt, av flere grunner. Dukker det opp noe, slipper jeg å reise langt. Jeg plukker bare opp telefonen og ringer noen jeg har en relasjon til. For oss er det en telefon til Kjetil og de andre, så ordnes det opp.

Alt i alt så koker det ned til den gode servicen, avslutter en engasjert hagemann. Takk for hyggelig handel og gratulerer med ny, flott Peugeot Expert.